Kurczak w pomarańczy

Kurczak faszerowany serem pleśniowym, w ziołach z plastrami pomarańczy, 
owinięty włoską szynka prosciutto.


Miałam dzisiaj ochotę na konkretny obiad. Jak zwykle zakupy natchnęły mnie pomysłem na faszerowaną pierś z pomarańczą i szynka prosciutto. Powiem nieskromnie - wyszła przepyszna!


Składniki:
3 piersi z kurczaka
kawałek sera pleśniowego
pomarańcza
włoska szynka prosciutto - 3 plastry
sól, pieprz
tymianek, rozmaryn, czosnek, cebula 


Przygotowanie:
Piersi myjemy, nacinamy kieszonkę, którą faszerujemy serem pleśniowym. Nafaszerowaną pierś posypujemy przyprawami z obu stron. Na wierzch kładziemy po 3 plastry pomarańczy i owijamy plastrem szynki. Mięso pieczemy z ziemniakami wcześniej ugotowanymi w mundurkach. Całość pieczemy w piekarniku ok. 200 st C, 15-20 min. Smacznego!

Komentarze

Anonimowy pisze…
Hmmm... wygląda bardzo zachęcająco. Podoba mi sę cały zestaw, łącznie z sałatą z poprzedniego wpisu. W sobotę będę miała gościa na kolacji... Mam pomysł co podać! Dziękuję i pozdrawiam "mocno" kulinarną właścicielkę bloga.
Anonimowy pisze…
Zapomniałam się podpisać. Aż taka anonimowa to nie jestem, Melisa

Popularne posty