Krewetki w pomidorach

Krewetki w pomidorach z mocno wyczuwalną nutą pietruszki...


Składniki:
paczka krewetek
2-3 ząbki czosnku
pęczek natki pietruszki
puszka pomidorów
1-2 łyżeczki koncentratu pomidorowego
sól, pieprz, słodka papryka
odrobina posiekanej ostrej papryczki

Przygotowania:
Krewetki obieramy, czyścimy i płuczemy. Czosnek obieramy i drobno kroimy. Podsmażamy na odrobinie oliwy. Dodajemy krewetki. Lekko solimy i pieprzymy. Dodajemy pomidory, papryczki, przyprawy. Kiedy zaczyna się gotować dodajemy koncentrat, posiekaną natkę pietruszki. Makaron gotujemy.

Smacznego :)

Komentarze

basinepichcenie pisze…
Mniam. Brzmi ciekawie. Zapraszam na konkurs http://basinepichcenie.blox.pl/2013/09/KONKURS-Do-wygrania-rondel-Eala-o-wartosci-190zl.html
Majeczka/Belka pisze…
Dziękuję za komentarz i zaproszenie :)
Kasia Pętkowska pisze…
OOO... Muszę tego spróbować. Uwielbiam krewetki a jednak paczka krewetek od miesięcy zalega mój zamrażalnik bo tylko ja niestety w moim domu jem takie wynalazki. Zbiła się duża kula tych krewetek i dla mnie samej nie chciało mi się takiej ilości rozmrażać na sosik do kanapek. Teraz jednak mam duuuży pretekst do zrobienia użytku z "robali":) Aż zgłodnialam:)

Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)
Majeczka/Belka pisze…
Kasiu, koniecznie pochwal się jak wyszło!!! Powiem Ci, że ja sama do krewetek przekonałam się dopiero niedawno. Zaczęłam od smażonych w tempurze. Wcześniej byłam ich ogromnym przeciwnikiem. Wszystko przed Twoimi domownikami! Pozdrawiam, dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie!
Kasia Pętkowska pisze…
Co do domowników to jest nas dwoje i tylko ja jem takie wynalazki. Moja druga polówka jest nieprzeciętnie wybredna, więc całość moja:)
Ja kiedyś też nie jadłam a przekonałam się do krewetek dopiero będąc w Anglii. Na jakimś poczęstunku były kanapki z krewetkami w sosie - rose coctail czy coś takiego. Ach, myślę, nie widzę tego to spróbuje, najwyżej polecę do toalety. I... zasmakowało. Później robiłam to już w domu do kanapek właśnie ale krewetki ciachałam, w tej chwili już mogę jeść w całości a najbardziej smakują mi takie duże podsmażane.
Chciałam zrobić Twoje danie wczoraj ale zapomniałam gdzie był ten przepis i dziś w końcu uff... przewertowałam niemałą powierzchnię historii na kompie i... Mam!!!
Na pewno się odezwę jak już zrobię:)
Majeczka/Belka pisze…
Kasiu, koniecznie się pochwal! Czekam na wieści od Ciebie. Miłego wieczoru! Pozdrawiam.
Kasia Pętkowska pisze…
Majeczko, zrobiłam to i jestem bardzo zadowolona:)
Wprowadziłam też kilka zmian:)
Szczegóły znajdziesz tu: http://rozowykociolek.blogspot.com/
Kasia Pętkowska pisze…
Widzę, że Ty też masz z tym problem:)
Tak, trzeba będzie zasięgnąć rady gdzieś szerzej. Jak w końcu kiedyś znajdę odpowiedź, dam znać. Chyba, że będziesz pierwsza:)
Majeczka/Belka pisze…
Jesteśmy umówione! :)

Popularne posty