Kotlety mielone ze śliwką



Nie wiem jak Wy, ale ja nigdy nie przepadałam za "mielonymi". Nie smakowało. Nie w moim guście. Jak trzeba - to się zjadło. Przyszła pora, kiedy z braku czasu na kolejny wymyślny obiad postanowiłam zrobić "mielone"... po swojemu. Myślałam, kombinowałam i wymyśliłam - mielone z suszoną śliwką zanurzoną w musztardzie :)

Składniki:
mięso mielone
bułka do namoczenia
sól, pieprz, pieprz ziołowy, cebula, czosnek
natka pietruszki
musztarda
suszone śliwki
olej

Przepis wymyśliłam sobie banalny: mielone mięso z indyka, do którego dodałam bułkę namoczoną w wodzie, przyprawiłam (sól, pieprz czarny, pieprz ziołowy, cebula, czosnek), dodałam natkę pietruszki i wymieszałam. Formowałam małe kuleczki, robiłam dziurkę, do której wkładałam śliwkę zanurzoną w musztardzie i zaklejałam wszystko, aby móc obtoczyć w bułce tartej. Kotlety mocno wysmażyłam na oleju (bo tak lubię).
Powiem Wam, że zniknęły wszystkie tego samego dnia i nawet mi samej posmakowały :)
Pozdrawiam życząc udanych inspiracji kulinarnych.

Komentarze

Popularne posty