Muffinki czekoladowe

Wspominałam już, kiedyś o moim bracie... Genialnie gotuje - pozazdrościć żonie :)... I tak jak ja raczej mam talent do jedzenia słodkiego - tak on "robi" wspaniałe słodkości... Dzisiaj w ramach Dnia Czekolady w naszej firmie zapachniało... W powietrzu unosił się zapach olejku czekoladowego, herbaty czekoladowej, czekolad różnych maści oraz muffinek czekoladowych stworzonych przez wyżej wspomnianego :) Robi je w przeróżnych kombinacjach smakowych - tym razem z racji okazji były czekoladowe :)
Muffinki wychodzą mu tak smaczne, że dzisiaj poprosiłam go o zdradzenie mi przepisu, który zamieszczam poniżej.
Potrzebujemy:
- 2 jajka
- 150g masła
- 250g mleka
- 300g mąki tortowej
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1/2 łyżeczka sody oczyszczonej
- 1 łyżeczka kakao (gorzkie)
- szczypta soli
- tabliczka czekolady
Czekoladę rozdrabniamy na małe kawałeczki. To samo robimy z masłem. Dodajemy wszystkie składniki i dokładnie mieszamy. Po włożeniu do foremek pieczemy przez ok 20-25min w temperaturze 200 st.C. Dobrze jest, podczas pieczenia, włożyć do piekarnika pojemnik z wodą. I już! Smacznego :)



Komentarze

Panna Malwinna pisze…
Nic tylko pozazdrościć tak zdolnego brata;)
Majeczka/Belka pisze…
Dziękuję bardzo :) Fakt - takiego brata można pozazdrościć :)

Popularne posty