Pomidory ze śmietaną

Najprostszy pomysł na kolację lub dodatek do obiadu - pomidory ze śmietaną... Pochłonięta ostatnimi czasy zapałem do tworzenia "nowości" zapomniałam o czymś tak prostym. Połówka moja przypomniała mi ten smak proponując, że sam coś nam na kolacje przygotuje :)
Składniki:
- 3 pomidory
- 1 mała cebula
- 1-2 łyżki śmietany
- sól, pieprz do smaku
Pomidory kroimy w grubszą kostkę. Drobno, w kostkę siekamy cebulę. Wszystko mieszamy ze sobą dodając śmietanę i przyprawy. Do tego jeszcze pyszne i jeszcze lekko ciepłe bułeczki z pieca... Oj, zajadać można się tą "prostotą" bardzo długo... Smacznego :)


Komentarze

Kinga pisze…
Smak dzieciństwa i do tego łyżeczka octu! Mniam. Czekam na prawdziwe pomidory i będę zajadać, póki co twarożek ze szczypiorkiem.:)
A. pisze…
To również smak mojego dzieciństwa! :) Uwielbiam! Aż sobie chyba dziś zrobię ;)

Popularne posty