Piórka z wędzonką

Piórka z pomidorami i wędzoną kiełbasą z łososia...


Dzisiaj miałam ochotę na smak wędzonej kiełbasy... Do przygotowania potrzebowałam moja ulubioną wędzoną kiełbasę z łososia oraz czas obiadu :) Zastanawiałam się jak mój pomysł będzie smakował...? Zaczęłam od podstawy - dużo cebuli, do tego świeży czosnek... Zaczęło skwierczeć przyjemnie, kiedy przyszła kolej na  pomidory oraz kiełbasę pokrojoną w półksiężyce... Arcydzieło zostało dopełnione smakiem pietruszki, który świetnie komponował się z całością...

Składniki:
- makaron piórka
- puszka pomidorów
- pęczek świeżej pietruszki
- 2 kiełbaski wędzone z łososia
- 1 cebula
- 4 ząbki czosnku
- parmezan do posypania
- przyprawy: rozmaryn, tymianek, cząber, sól, pieprz
- 1 łyżka margaryny
Przygotowanie:
Cebulę kroimy w grubą kostkę. Czosnek w talarki. Podsmażamy na margarynie do zarumienienia. Dodajemy pomidory, następnie pokrojona kiełbasę. Doprawiamy do smaku dużą ilością przypraw. Na końcu, chwilę przed podaniem, dodajemy pokrojona pietruszkę. Potrawę na talerzu posypujemy parmezanem. Smacznego! :)

Komentarze

Arvén pisze…
Fantastyczne te pióra - pachnieć musiało obłędnie :)
Majeczka/Belka pisze…
Zapewniam, że taaak... :)

Popularne posty