Nagrody, nagrody...

czyli jak miło jest zwyciężać :)


Dla niewtajemniczonych - przepisem Indyk "Tysiąca i jednej nocy" wygrałam konkurs organizowany przez herbatę Irving oraz durszlak.pl zajmując I miejsce w konkursie na danie z herbatą Irving w roli głównej. 
W jury zasiadły trzy panie: Ewelina Dybicz, z redakcji miesięcznika Claudia, Renata Chodorowska, zastępca redaktor naczelnej magazynu Moje Gotowanie oraz Anna Piątkowska–Wełyczko, PR Manager marki IRVING. 
Jako nagrodę główną wyznaczono: sesję kulinarną w Gali (1 strona na przepis plus 1 strona na zdjęcie zwycięzcy ze swoim daniem), prezentację zwycięskiego dania w Claudii (1 strona) i Moim Gotowaniu (1 strona) oraz sześcioosobowy zestaw porcelany do herbaty Villa Italia i zestaw 10 herbat IRVING :)

Ogromne było moje zaskoczenie, kiedy sprawdzając wyniki przeczytałam...



"Miejsce I – sesja zdjęciowa w Gali i prezentacja dania w Claudii i Moim Gotowaniu, porcelanowy zestaw do herbaty oraz zestaw herbat IRVING - autorka bloga „Wanilia z cynamonem” za przepis Indyk Tysiąca i Jednej Nocy

...
Miejsce pierwsze przyznaliśmy autorce Indyka Tysiąca i Jednej Nocy – ciekawy przepis, smakowicie wyglądające danie, sposób prezentacji a także nazwa – także nawiązująca do Dalekiego Wschodu – krainy herbaty. To wszystko dało efekt doskonały – sprawdzony w kuchni jednej z jurorek! Werdykt został podjęty jednogłośnie!"


W wyniku tych wydarzeń na dniach dotarła do mnie paczka dość sporych rozmiarów :) Z namaszczeniem przedzierałam się przez każdą kolejną warstwę pakunku mając na uwadze etykietkę "Uwaga! Szkło!"... Zestaw porcelany okazał się wspaniały!!! Dotarł do mnie cały, przepiękny komplet herbaciany na 6 osób oraz zestaw zapowiadający się przepysznie 11-u herbat! A to wszystko wydarzyło się tuż po zakończonej rozmowie z Panią Anną zasiadającą z jury, która to osobiście złożyła mi gratulacje i zaprosiła do Warszawy na sesję zdjęciową! Klamka zapadła! Bilety do Warszawy zostały zakupione... Pozostało oddać się w ręce specjalistów - stylistki i fotografowi... :) Co z tego wyjdzie zobaczę już w piątek :) 

W każdym razie pięknie zapowiada się I rocznica "Wanilii z cynamonem"... :)

Komentarze

Kuchnia Breni pisze…
Gratulacje, no i świetne nagrody :)
Anonimowy pisze…
Herbaty masz zapas :) zestaw przepiękny, na pewno herbata w takiej filiżaneczce smakuje wybornie.
gosijka pisze…
Już gratulowałam, ale pogratuluję jeszcze raz! Rzeczywiście pięknie się prezentuje porcelana, ale jeszcze lepiej będziesz się prezentować na okładce magazynu!!!!!!!! Pozdrawiam i powodzenia!
Gratulacje! Piękny zestaw, piękna sesja Cię czeka! Pozdrawiam!
Ola pisze…
Super! Świetna nagroda! Gratuluję!!!
Majeczka/Belka pisze…
Bardzo dziękuję :) Świetny wybór organizatorki konkursu! :)
Majeczka/Belka pisze…
Co prawda to prawda! :)
Majeczka/Belka pisze…
Dziękuję! Na okładce raczej nie, ale w magazynie zdjęcia będą ciekawe! Super przeżycie! :)
Majeczka/Belka pisze…
Sesja wspaniała! A to wszystkie takie cudowne z racji ludzi, których poznałam - niesamowicie sympatycznych i kochających to czym się zajmują! :) Jeszcze o nich Wam opiszę :)
Majeczka/Belka pisze…
Też tak myślę :) Dziękuję bardzo :)

Popularne posty