Sałatka ze szpinakiem

Chrupiący szpinak, soczyste pomidory i przepyszny sos miodowo-musztardowy.
Proste a poezja...


Zakochałam się w świeżym szpinaku! Zawsze kojarzył mi się on z mrożonką, która zamienia się w papkę smakiem przypominającą wodorosty. A tutaj... Spróbowałam i koniec. Przepadłam. Pierwszą pozycją na kartce zakupów jest teraz świeży szpinak!

Składniki:
- świeży szpinak
- pomidor
- ser żółty
- sos miodowo-musztardowy
- pieprz kolorowy
Przygotowanie:
Szpinak myjemy. Pomidor myjemy, kroimy według uznania. Wszystko posypujemy żółtym serem i polewamy odrobiną sosu miodowo- musztardowego. Posypujemy odrobiną pieprzu. Smacznego!

Komentarze

Hania-Kasia pisze…
Bardzo lubię szpinak w sałatkach.
Majeczka/Belka pisze…
Ja doceniłam go dopiero teraz. Jest cudowny! Dziękuję za odwiedziny :)

Popularne posty