Klopsiki musztardowo-śliwkowe

Klopsiki z mięsa z indyka z dodatkiem musztardy oraz suszonych śliwek. 
To wszystko podane z wstążkami makaronu oraz sosem serowym. 
Do dekoracji i podkreślenia smaku - zielona pietruszka.


Miało być daniem przygotowanym na konkurs, a skończyło na daniu wyśmienitym na obiad... Tak tak, już drugi raz spóźniam się z umieszczeniem przepisu w konkursie (bo przecież mam jeszcze czas :P) i po raz drugi ta sama osoba ma ten sam pomysł co ja :)... telepatia kulinarna czy co??? :))))
Swoją drogą ostatnio się zastanawiałam nad plagiatem wśród potraw, które tworzymy, wymyślamy, które prezentujemy podczas konkursów i posunęłabym się do stwierdzenia, że każda potrawa którą wymyślę i zgłoszę jako własną - została już przez kogoś kiedyś wymyślona, zaproponowana :) Hm... Za długo ludzkość istnieje, abym ja nowości odkrywała w tak świetnie już opanowanej dziedzinie :)

Ale co my tu dzisiaj mamy? Dzisiaj w roli głównej klopsiki z mięsa z indyka z dodatkiem musztardy oraz suszonych śliwek. To wszystko podane z wstążkami makaronu oraz sosem serowym. Do dekoracji i podkreślenia smaku - pietruszka. 
Mięso mielone dokładnie tak samo przygotowane jak tutaj. Utworzyłam łyżką z gotowego mięsa kuleczki, które usmażyłam na patelni, a następnie dodałam do przygotowywanego sosu, aby w nim jeszcze "doszły". Ugotowałam makaron. Tym razem wymieszałam go z sosem serowym przed podaniem, na wierzch kładąc klopsiki. Smacznego!

Komentarze

Popularne posty